czwartek, 27 października 2016

Holika Holika, Pig Nose

Witajcie :)

Dziś mam dla Was taki szybki wpisik na temat oczyszczania .. porów na nosie :)

W sklepie mintishop znajdziecie kilka fajnych produktów koreańskiej marki Holika Holika. Właśnie jestem w trakcie testowania ich BB kremu, a jakiś czas temu zrobiłam sobie 3 etapową kuracje na nosie.


Wzięłam kąpiel, zrobiłam lekki peeling mechaniczny. Następnie zastosowałam się do trzech kroków instrukcji tego produktu.

\
Pierwszy etap rozpulchnia skórę i otwiera pory. Drugi ściąga czarne robaczki z nosa. Trzeci zamyka pory i nawilża skórę.

..i co z tego wyszło? No dużo wyszło.. bo na drugim papierku zdjęłam to i owo z nosa..


Polecam Wam te maseczki i sama też ponownie je kupie.. Czysty nos to ładny nos :)




Pozdrawiam,
Milena.

3 komentarze:

  1. Przydałyby mi się takie plasterki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. So nice...I like your blog.^^

    Maybe follow each other on gfc

    Let me know follow you then back.

    bye :)



    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie działają :) kuszą,nie powiem,że nie :)
    obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń

Monika

Monika
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier

Łączna liczba wyświetleń

Ania

Ania
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier