poniedziałek, 25 stycznia 2016

metamorfoza



Witajcie :)

Od długich miesięcy jestem zajęta budową.. od tygodni urządzaniem nowego domu. W końcu postanowiłam zrobić coś dla siebie..dla ciała i ducha.. włosy. Mała metamorfoza. Skrócone na kształt loba oraz pomalowane w popularne blond sombre.

Miałam przyjemność kolejny raz poddać się w ręce mistrza.. tym razem Sławek poddał moje włosy regenerującej kuracji Olaplex. Efekt.. zobaczcie i oceńcie sami :)

Wkrótce napiszę też recenzję o tym specyfiku :)

A teraz trochę zdjęć..







Strasznie bałam się nożyczek.. mam nadzieję, że za tydzień nie będę płakać ;p

XOXO
Milena.

10 komentarzy:

  1. Wow naprawdę piękna przemiana! Twoje włosy wyglądają o niebo lepiej. Ty natomiast jak zupełnie nowa kobieta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Sama też chętnie bym się wybrała do jakiegoś czarodzieja od włosów, ale z tym jeszcze chwilę poczekam..:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie. Mam fryzurę w podobnym stylu, jedynie nieco chłodniejszą w kolorze, i świetnie się w niej czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, zdrowe kosmyki :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają na dużo zdrowsze. ;] Świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał, piękna przemiana! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy wyglądają naprawdę pięknie <3 Też ostatnio sporo skróciłam swoje i wyszło im to na dobre!

    OdpowiedzUsuń

Monika

Monika
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier

Łączna liczba wyświetleń

Ania

Ania
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier