poniedziałek, 23 listopada 2015

rock this way



Witajcie,

Za tydzień już Andrzejki. Jak ten czas biegnie.. Chwila i Święta.
To co jakieś plany na imprezę? Ja już mam i zamierzam się dobrze bawić w sobotę :D

Mam dla Was propozycję makijażu smoky. Potrzebujecie czarny cień i jakiś kolor lub dwa jako dodatek. Ja wybrałam fiolet i róż. Zobaczcie.


Krok 1
Makijaż smoky musi być wykonany trwale by nie było efektu pandy po kilku godzinach, zatem baza pod cienie w ruch. Można ją lekko przypudrować.
Krok 2
Na powiekę ruchomą aplikuję czarny cień, mokrym płaskim pędzelkiem.
Krok 3
Kiedy cień na powiece wyschnie, zabieram się za brązowy cień i lekko rozcieram granice czerni ku górze.
Krok 4
By efekt był mocniejszy przy linii rzęs maluję kreskę żelowym eyelinerem :)
Krok 5
To co się osypało wycieram. Aplikuję korektor pod oczy i pudruję. Na dolna powiekę od zewnątrz do środka aplikuję czarny cień. Można zrobić to też mokrym pędzelkiem.
Krok 6
Linię wodną wzmacniam czarnym eyelinerem.
Krok 7
Sięgam po satynowy fioletowy cień i aplikuje go w wewnętrznym kąciku lekko rozcierając granice z czernią.
Krok 8
Czas na róż, aplikuję go na dolanej powiece rozcierając mocno resztę czarnego cienia.
Krok 9
Czas na tusz, można coś tam dokleić. Nie zapomnijcie o brwiach, przy tak ciemnych oczach też muszą być widoczne.

Mam nadzieję, że coś z tego wykorzystacie przy jakiejś okazji.

Pozdrawiam,
Milena.

4 komentarze:

  1. Cudowny wieczorowy makijaż ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny, w sam raz na Andrzejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyjaśnione! niby tak prosto a tak ładnie ;)
    Ja i tak chyba mam dwie lewe ręce, bo nigdy nie potrafię pomalować i jednego i drugiego oka tak samo, zawsze muszą się różnić.. stawiam na samą kreskę ;p więc zazdroszczę talentu! :)

    OdpowiedzUsuń

Monika

Monika
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier

Łączna liczba wyświetleń

Ania

Ania
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier