wtorek, 27 października 2015

i'm back..

Witajcie :)

W końcu zdobyłam się by w znów zacząć pisać, robić zdjęcia i znów się tu pokazać :) Tęskniłam za blogiem ale ilość obowiązków i pracy mi na to nie pozwalała. Mam gorące postanowienie działania i chcę Wam opowiedzieć co u mnie słychać i co planuję dalej..


Po kolei.. w czerwcu zaczęliśmy z mężem budowę naszego marzenia.. domu. Dziś jest na etapie wykończenia. Czekamy na hydraulika, posadzki i będziemy go wykańczać. Jestem mocno podekscytowana, kosztowało to nas wiele wysiłku, pracy i czasu.. i marzenie już prawie, prawie spełnione.


Przez ostatnie miesiące większą uwagę zwracałam na to by się więcej ruszać, pokochałam rowery stacjonarne i tak zwany spining. Jazdę w tempie przy muzyce, polecam :) Robię wszystko by mieć czas jechać do klubu choć na godzinkę..


W tym roku mój brat podjął ważną w swoim życiu decyzję i wziął ślub.. Mam nową siostrę.. I najpierw wspólnie bawiłyśmy się na Wieczorze Panieńskim.. Z cudnymi babeczkami z Pie Town .


..potem był czas na wielkie święto, piękny ślub i cudowne wesele. Moją fryzurą zajął się jak zawsze Sławek  :)




Ostatnie miesiące to wiele pracy przy ślubach. W zeszłą sobotę miałam ostatnie w tym sezonie Panny Młode. Dziękuję Wam bardzo i zapraszam do zapisywania się na kolejny sezon 2016.. a także na Sylwester :)
Miałam tez okazję wziąć udział w wielu eventach i sesjach zdjęciowych. Jedna z nich to praca przy Gali MMA w Toruniu, razem ze Sławkiem miałam okazję upiększać Modelki.. między innymi 



A już w piątek czas na upragnione wakacje.. kilka dni w Ustce w Hotelu Grand Lubicz.. już nie mowę się doczekać i z radością przebieram nóżkami..


Cały czas na bieżąco jesteście ze mną na Instagramie, zapraszam.

Pozdrawiam,
Milena.

4 komentarze:

  1. bardzo ciekawy projekt domku ;-) ja niedlugo tez sie wprowadzam do nowego domu.. co prawda z tata, ale wiem, ze to bedzie taki dom na ktory obydwoje czekalismy..pelen milosci i rodzinnego ciepla!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia.

    Miałam ostatnio podobnie - nawał obowiązków wymusił przerwę w blogowaniu. Brakowało mi go. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak szybko wybudowaliście i jaki ciekawy jest Wasz dom! Podoba mi się! :-)

    OdpowiedzUsuń

Monika

Monika
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier

Łączna liczba wyświetleń

Ania

Ania
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier