czwartek, 30 sierpnia 2012

Chic Hair Extensions

Witam :)

Nadszedł czas na recenzję tresek Clip In włosów naturalnych marki Chic Hair Extensions  . 
Zapraszam na strony:

To mój ukochany fryzjerski dodatek już ponad 3,5 roku :).. ale po kolei..


    Od producenta:   

CLIP-IN treski to ulubiony produkt najwiekszych gwiazd szowbiznesu! powod? pozwalaja one na szybka zmiane wizerunku bez angazowania stylisty!
A ze mowimy tu o NATURALNYCH wlosach nie watpliwie zaleta jest to ze można je farbować, kręcić i prostować, scinac itp!!!

Dzięki głębokim, trójwymiarowym odcieniom włosy od CHIC HAIR EXTENSIONS wyglądają przepięknie sa farbowane sposobem panelowym, co sprawia, ze z łatwością można je dopasowac do własnego koloru włosów!


100% naturalne ludzkie włosy (AA jakość) z formułą TANGLE FREE (która zapobiega przed plączeniem/puszeniem się włosów)

rodzaj włosa:  długie/proste  (EUROPEAN SILK)
długość18” - 50cm
waga zestawu150 gram
łączenieMEDIUM rozmiar klipsów


Zestaw 8 pasm z zamocowanymi u ich nasady klipasami do pokrycia całej głowy (FULL HEAD SET)

Zestaw zawira:
1 pasmo z 4 klipsami,
2 pasma z 3 klipsami,
3 pasma z 2 klipsami,
2 pasma z 1 klipsem.

Pasemka są do wielokrotnego użytku. Maga być zakładane i zdejmowane tak często jak tylko zajdzie potrzeba.

   Moje zdanie:   

Zacznę od tego że swój pierwszy zestaw 8 tresek od Chic Hair Extensions  kupiłam 3,5 roku temu i mam go do dziś. Nie wygląda on jak na początku... heh był 5 razy farbowany (pasemka, całość) na różne brązy (Castingiem L'oreal) oraz dwa razy rozjaśniany utleniaczami (Joanna).
Włosy te kręciłam na różne sposoby - wałkami, prostownicą, lokówką; prostowałam, podcinałam..
tak wyglądają po 3,5 rocznym użytkowaniu

Był to kolor #6 melted chocolate

Stylizacje sprzed lat :





Nowy zestaw tresek wygląda tak


Jak je zakładać?
Zapraszam na FILM :)





Jest to kolor #2 ciemna czekolada

Włosy mają 50cm długości i ważą 150 gram.
Kolor jest trójwymiarowy

"Dzięki głębokim, trójwymiarowym odcieniom włosy od CHIC HAIR EXTENSIONS wyglądają przepięknie sa farbowane sposobem panelowym, co sprawia, ze z łatwością można je dopasowac do własnego koloru włosów"

Tak jak wyżej pisałam, można z nimi robić wszystko: kręcić, prostować, myć, suszyć, farbować..a nawet rozjaśniać. 
(tak jak zmienia się nasza fryzura)

Oczywiście przy takim stylizowaniu włosów..trzeba je mocno nawilżać i regenerować, wg. mnie do tego celu najlepiej nadaje się odżywka/maska WAX.

Ja uważam że jest to najszybsza i najefektowniejsza zmiana wizerunku, jeśli chcemy mieć długie piękne włosy. Nie trzeba czekać miesiącami, aż suplementy zaczną działać..czy zbierać pieniędzy na drogie przedłużanie włosów.
Clip In przypina się w kilka minut i można chodzić w nich cały dzień bez obawy że nam coś odpadnie, trzymają się rewelacyjnie. 
Sprawdziłam je w każdych warunkach - nawet na basenie! (hehe było to spontaniczne wyjście, a nie chciałam ich ściągać bo nie było na to czasu.) Związałam je i w domu umyłam i wszystko było ok. 
Chodziłam w nich też na aerobik - nic się nie zsuwało, nawet kiedy byłam spocona w okolicach karku. Nie mówiąc już o weselach i imprezach w klubach gdzie robiły furorę jako moje własne włosy ;)

Za jakiś czas pokażę Wam różne uczesania i jak ja pielęgnuję te włosy by długo mi służyły oraz jak je myć (a dba się o nie tak samo jak o własne włosy).

Ja zawsze będę miała w swojej toaletce taki zestaw do zagęszczenia 
(bo nie zawsze trzeba zakładać przecież wszystkie 8pasm, czasem wystarczą dwa ) 
lub wydłużenia i zagęszczenia fryzury..
 ..bo warto czasem poczuć się pięknie.. jak Gwiazda :)

A jakie jest wasze zdanie na temat tresek?
Zapraszam do dyskusji.

Pozdrawiam,
Milena.

Chciałabym serdecznie podziękować Pani Kasi oraz Chic Hair Extensions za możliwość nakręcenia filmiku (filmików :D ) oraz napisania notki.
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)



2 komentarze:

  1. A jaki jest koszt całego zestawu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały zestaw 8 tresek naturalnych włosów to koszt 229zł :)
      Zapraszam na stronę http://www.chichairextensions.com/?sLang=pl

      Usuń

Monika

Monika
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier

Łączna liczba wyświetleń

Ania

Ania
MUA & FOTO Milena Beauty Atelier